donderdag 18 oktober 2012

't Is mijne cola!


De zwemtraining van deze ochtend heb ik spijtig genoeg moeten schrappen. Ik had echt te veel werk, kreeg het er niet ingepast.

's Avonds opnieuw een fietstraining op de rollen. Wat gespeeld met de wattages.

21u BIKE 0u50m0s; gem HSL 119; max HSL 147; gem WATT 184; max WATT 284

15:00 traag opbouwen naar zone 184 watt - 210 watt
10:00 in zone 210 watt - 220 watt
3 * (3:00 235 watt - 2:00 recup)
10:00 recup - losrijden

Vandaag ook in uitgesteld relais het interview gezien met een paar Belgische triatleten op Vier. Marino Van Hoenacker vertelde daar hoe fantastisch hij zich voelde tijdens de wedstrijd. Hij liep met ruime voorsprong aan de leiding, en alles leek in orde. Maar zijn lichaam raakte oververhit in de verzengende hitte en op 5 minuten ging het licht uit. Tom Lenaerts vroeg hem dan : "Wanneer besefte je dat het 'game over' was?" Waarop Marino het volgende antwoordde : "Toen ik daar als een hoopje ellende op een bankje zat langs de kant, met een grote fles cola in mijn handen. En maar één ding kon denken : dat niemand mij die fles cola mocht afpakken." Triatlon-humor : )






Geen opmerkingen:

Een reactie posten