vrijdag 5 oktober 2012

Trekking in Turkije


Ik ben terug. Midden vorige week ben ik vertrokken voor een 7 dagen zuid-Turkije, waaronder een vijf-daagse trektocht. UIteindelijk heb ik slechts 4 dagen rondgetrokken, want vanaf dag 1 stonden mijn voeten vol blaren, en na 4 dagen was dat niet meer houdbaar van de pijn.

Maar Turkije was een revelatie, en vooral ook de Turken. Dat moet zowat het meest gastvrije volk op deze aardbol zijn.

Maar nu ben ik dus terug. ik heb nu 2,5 heeeeeeeeeel drukke werkweken voor de boeg, maar ik ga toch mijn best doen om opnieuw in mijn trainingsritme te komen. Ik zal wel wat moeten wennen aan de temperaturen hier, want in Turkije was het overdag 35 graden, en werd het 's nachts niet kouder dan 20 graden. De tent is dan ook enkel gebruikt als ballast op de rug. Elke nacht is doorgebracht in de slaapzak onder de blote hemel.

Off we go again, morgrn met 20 km woon-werkverkeer en een looptrainingske van 7 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten