maandag 22 oktober 2012

De weerbots


Ik zei het toch dat dat shoppen lastig zou worden. Veel te lastig bleek uiteindelijk.
Zaterdag voelde ik er nog niks van. Gans de voormiddag gaan werken, en dan een korte fietstraining afgewerkt.

BIKE 1u29m; 38,7 km; 26,1 km/u; gem HSL 110; max HSL 137

Maar zaterdagnacht werd ik wakker met een ongemakkelijk en koortsachtig gevoel. Buikgriepje. Gans de zondag in bed en zetel gehangen (geen sprake van loop- en zwemtraining). Geen vijf cent waard.
Vandaag maandag al iets beter maar toch nog geen 100%. Wel gewerkt en huishouden gedaan. En in de vooravond toch eens kort getest of ik alweer wat kracht in het lijf had.

CORE STABILITY & POWER TRAINING 0u20m

Test positief, dus ik mag het trainingswagonnetje terug op de rials zetten. Akke akke tuut tuuuuuuut!!!

PS Ey schatje, dat was niet van dat shoppen hé. ; )



Geen opmerkingen:

Een reactie posten