vrijdag 19 oktober 2012

vrij(e)dag


Vandaag moet ik enkel werken van 16u tot 19u. Ideale dag voor een lange training in principe, zou je zeggen, maar ik zal het toch moeten stellen met het ochtend recuperatieloopje dat ik net afgehandeld heb. Want Iris is er in geslaagd, volgens haar na een periode van 2 jaar, om me vandaag mee te krijgen voor een dagje shoppen. Kortom, vandaag zal zwaarder zijn dan om het even welke trainingsdag. Pashokje in, pashokje uit, 'doe dit nog eens aan', slenteren langs etalages.... Mijn benen doen nu al pijn : )

Het ochtendloopje was een rustig recuperatieloopje op een lege maag. Ietske trager dan 12 km/u. Ik heb wel tegen het einde op een hellingske van 500m eens doorgetrokken.

7u45 RUN 6,23 km; 11,9 km/u; gem HSL 26; max HSL 158

Wish me luck for the rest of the day. : )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten