vrijdag 15 februari 2013

licht optimisme

De laatste 2 dagen voel ik zachtjesaan de kracht terugkomen. Ik voel dat mijn lichaam weer trainbaar wordt.

DONDERDAG 

10u BIKE (rollen) 0:40:00; 19,2 km; 28,8 km/u; 90 omwentelingen per minuut; alles tussen 160 WATT en 200 WATT

20 minuutjes voor de krachttraining en 20 minuten erna

10u20 POWER TRAINING 0:40:00

Die gewichten gingen nog redelijk vlot.

VRIJDAG

13u15 BIKE 2:16:05; 60,5 km; 26,7 km/u; gem HSL 124; max HSL 154

Er hing een heel rare gele bol in de lucht, en hij leek me buiten te roepen. : )  Dus heb ik dat maar gedaan. Gewoon 60 kilometers bollen was de boodschap. Dat lukte goed, maar mijn hartslag is duidelijk iets hoger dan voor het griepvirus. We mogen toch spreken van iets tussen de 5 à 10 slagen.

Ik rij zondag 100 km met de mannen van tritraining. 't zal zaak zijn om geen kopwerk te doen, denk ik. Vanaf dan wil ik elke week enen rond de 100 km rijden. Kilometers op de teller zetten.

2 opmerkingen:

  1. Veel te vele 100km na een griep intermezzo !
    Jongens toch ... en bij welke temperatuur ???
    OPPASSEN TOCH !!!
    Vr gr - Norbert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik laat me gewoon in 't peloton meesleuren hoor, Norbert. Geen trap te veel ga ik doen. maar ik begrijp je bezorgdheid wel.

    De temperaturen beginnen hier ondertussen wel mee te vallen. Nou ja, een graad of zes. Het is raar, maar na een winter als deze voelt dat aan als 'lekker warm'. : )


    BeantwoordenVerwijderen