woensdag 20 februari 2013

medley


Vandaag een medley van verschillende disciplines uitgevoerd

9u10 RUN 0:30:00; 6 km; 12 km/u; gem HSL 124; max HSL 131

In de fitness als opwarming 3 km op de loopband en als cooling down juist hetzelfde.

9u30 POWER + CORE TRAINING 0:50:00

en daartussen dan krachttraining en core stability. Normaal gezien stop ik rond deze tijd met mijn bezoekjes aan de fitness, behoud ik fitness voor de winter, maar vandaag heb ik mijn abonnement wel verlengd. Ik ga proberen om elke week 1 keer power te blijven inlassen, en verder ga ik af en toe instappen in het spinning programma daar (want dat lijkt me zeer nuttig voor de discipline waarin ik dringend vooruitgang moet maken : het fietsen).

14u45 BIKE 2:04:03; 55 km; 26,6 km/u; gem HSL 122; max HSL 150

En dan in de namiddag onder een straaaaaaaaaalende zon de fiets op. Zaaaaaalig. Ondanks de temperatuur (slechts 2 graden) voelde het aan als 10 graden. Ik kijk enorm uit naar de lente (en ik denk dat ik niet de enige ben).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten