maandag 11 februari 2013

Ravage

Vandaag probeer ik recht te krasselen nadat het griepvirus een weekje heeft huisgehouden. Ik kan het niet anders beschrijven dan dat er een ravage is aangericht in mijn lichaam, alsof er een zware storm is gepasseerd. Ik sta nog wat wankel op mijn benen, val nog regelmatig in slaap als ik iets aan het lezen ben, mijn energiemeter staat nog redelijk laag.

Ik ga dan ook de recuperatieweek die voor vorige week gepland was deze week proberen uitvoeren (en zelfs nog ietskes minder), mijn lichaam moet echt efkes de tijd krijgen om terug op toerental te komen.

14u20 RUN 0:45:20; 9,2 km; 12,2 km/u (tempo 4:56); gem HSL 125; max HSL 141

het ging wel maar als ik thuis kwam was ik wel echt vermoeid. Van zo'n onnozel loopke zeg. Frustrerend als i kdat vergelijk met de grote form van een goeie week geleden.

21u CORE STABILITY TRAINING 0:35:00

's Avonds nog wat rompstabilisatie-oefeningen thuis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten