zaterdag 4 mei 2013

plannetje opbergen


Vandaag staat het toch al op de website van triatlon Lille : watertemperatuur is net 13°C, dus het wordt triatlon en geen duatlon. Ik mag dus mijn snode plannen (een verschroeiende start met de bedoeling in de kopgroep of op zijn minst de eerste achtervolgers aan het fietsen te starten) opbergen.

Morgen ga ik proberen genieten. De eerste wedstrijd sinds 1 jaar (de 111 triatlon in La Roche). En de eerste keer zonder mijn maatje David, die de triatlon-microbe heeft afgeschud en zich op de wereld van 'boer en tuinder' heeft gegooid.
Ik ga gewoon op zoek naar dat wedstrijdgevoel en er vooral enorm van proberen genieten. De stress-meter staat voorlopig nog op nul. En ik denk niet dat dat morgen helemaal anders zal zijn. Ironman Zurich is D-day dit jaar!!

Vandaag nog eens de tijdritfiets uitgelaten voor een korte training. Veel mindere benen dan gisteren.

12u15 BIKE 1:22:12; 43,2 km; 31,5 km/u; gem HSL 116; max HSL 131






Geen opmerkingen:

Een reactie posten