woensdag 11 september 2013

den band


Vandaag ben ik naar Fitality getrokken voor een combinatie van loop-, power- en core stability training.

RUN 0:51:39; 10 km; 11,6 km/u; gem HSL 131; max HSL 148

Voor mijn powertraining heb ik 7 km gelopen op de loopband, na de training 3km.
Ik heb me volledig gefocust op mijn hartslag

3 km laag extensief (LEXT)
2 km opbouwen naar LT (= grens extensief/intensief)
1 km LT
1 km extensief (EXT)

en daarna

3 km laag extensief (LEXT)

Laag extensief lopen, dat vraagt echt discipline, want da's echt traag. Op zo'n loopband lukt dat beter. Zie je de hartslag ongeveer in het midden van de extensieve zone komen (132), dan moet je gewoon je ego opzij schuiven, en de snelheid van de band verlagen.

Tussen de 2 loopsessies :

POWER + CORE STABILITY TRAINING 0:39:00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten