zondag 15 september 2013

weekend


Zaterdag was een bezoekje aan de fitness gepland

9u30 POWER & CORE STABILITY TRAINING 0:38:00

Was ook voorzien om nog 45 minuten los te rijden op de ergotrainer, maar daarvoor was geen tijd meer.

Zondag dan voor het eerst een looptraining waar ik ook wat tempo-werk mocht doen

9u45 RUN 0:56:48; 11,55 km; 12,4 km/u; gem hSL 134; max HSL 161

Ik heb mooi uitgevoerd wat in mijn schema stond. Alles gedaan met de hartslagen als leidraad. Tussen haakjes staan de kilometertempo's die daar vandaag mee correspondeerden.

3 km Laag EXT (5:00 - 5:13)
2 km EXT (4:50)
1 km LT (4:27) 2 km EXT (4:48)
1 km INT (4:12)
2.5 km EXT (4:50 - 5:06)


Die 4:27 voor LT hartslagen verbaasde me. Ik had niet verwacht dat ik op de grens van extensieve en intensieve zone al dat tempo zou lopen. Ik had eerder iets à la 4:40 verwacht. Goed nieuws dus.
Ik heb er vooral ook veel plezier aan gehad. Fun!

Na 2 weken van 8 uur trainingsarbeid, klok ik deze derde week al af op een goeie 10 uur. Meer moet dat zeker niet worden zo vroeg op 't seizoen. Maar de tijd gaat rap als je je amuseert...

2 opmerkingen:

  1. aub chrstophe ....TAKE A BREAK !!!
    norbert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi
    heb ik gedaan hoor, Norbert. 4 weken in augustus niks gedaan (nou ja 2 uurtjes per week of zo) maar na die 4 weken was ik dat echt zo beu.
    Ik ben verslaafd hé. : )

    BeantwoordenVerwijderen