zondag 14 april 2013

Simulatie


Vandaag om 7 uur het bed uit en om 8 uur zat ik al op de fiets. ZONDER beenstukken en enkel het eerste uur met mouwstukken. Zou hij nu echt gedaan zijn die winter?

Ik had een mooi parcours uitgetekend dat me uiteindelijk zou brengen naar Poeke waar ik op de middag met een maat had afgesproken.

Maar eerst de Vlaamse Ardennen in met beklimmingen van Berendries, Bois de l' Houppe (waar ik - moment de gloire - 40 wielertoeristen inhaalde en het nakijken gaf), Kanarieberg (Muziekbos), Taaienberg en Ladeuze. Daarna afdalen naar Oudenaarde en dan het gashendeltje open via Zingem, Lozer, Deinze en Nevele naar Poeke.

Op de fiets zat ik te denken dat het eigenlijk wel een beetje een simulatie was van het Zurich parcours. Wat hellingen en dan goed doorgeven op de vlakke stukken.

In Poeke eerst op 't gemak iets gedronken en dan met Philippe op 't gemakske naar zijn huis en onze vrouwen gereden, voor de eerste BBQ van het jaar. ; )

8u BIKE 3:32:47; 102 km; 28,8 km/u; 1217 hoogtemeters; gem HSL 126; max HSL 169

12u30 BIKE 0:37:00; 14,2 km; 23 km/u; gem HSL 105; max HSL 127


Geen opmerkingen:

Een reactie posten