zaterdag 29 maart 2014

het keerpunt


Dat was een straffe koppeltraining gisteren. Vandaag heel wat kalmer aan dus.

VRIJDAG

16u45 RUN 0:39:00; 8km; 12,3 km/u; gem hSL 116; max HSL 134

Behalve de laatste helling heb ik alles aan recuperatie-hartslagen gelopen. Mooi om vast te stellen dat ik zelfs dan niet meer onder de 12 km/u kan duiken. : )

17u30 CORE STABILITY TRAINING 0:30:00


ZATERDAG

8u30 BIKE 4:20:28; 128,3 km; 29,7 km/u; gem HSL 124; max HSL 155

Elk seizoen is er zo'n soort keerpunt-training bij, een training waarin je begint te voelen dat je klaargestoomd geraakt voor de Ironman. Vandaag had ik dat gevoel. Bijna 130 km solo gereden. Gans de rit zelf tempo maken, nooit in een wiel zitten. En ..... eerst meewind en extensief gereden, maar in het 2e deel dus tegenwind en toch mooi tempo blijven rijden (continu intensief in deel 2).
Dat gaf een super-gevoel. Ik kan niet alleen blokjes rijden in de intensieve zone, ik kan ook 2 uur aan een stuk in de intensieve zone rijden.

This body is on the way to Ironman Frankfurt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten