zaterdag 12 april 2014

kleurenwiezen

VRIJDAG

16 graden - zacht zonnetje - solo duurtraining op de fiets: wat mij betreft een mooie namiddag. Ik vertrok wel wat vermoeid aan de rit, de lactaattest + aanvullende training van gisterenavond zaten nog wat in de benen. ik nam me dan ook voor om niks te forceren: distance is all that counts. Maar vrij snel had i kde vermoeidheid weggepedalleerd uit mijn benen. Ik heb niks geforceerd : extensief gereden. maar het vormpeil stijgt enorm dezer dagen. Bj dit soort rit klokte ik 2 maanden geleden gegarandeerd af op 27 à 27,5 km/u. Vandaag 29,8 km/u. Traag rijden is blijkbaar gen optie meer.

12u BIKE 4:09:43; 123,3 km; 29,8 km/u; gem HSL 114; max HSL 147


's Avonds bijna 7 u gekaart met 3 maten van vroeger op den unief. Jaaaaren geleden, en direct dezelfde leute als weleer. De max gewoon! Na 4 dagen zonder alcohol was dit de eerste test van mijn alcohol-fase oranje (ter herinnering: max 2 dagen per week alcohol + max 2 per avond). Glansrijk geslaagd voor de eerste test: slechts 2 pinten op 7u kleurenwiezen. Volgens mij een wereldrecord. Deurwaarder Van Backlee, waar ben je als ik je nodig heb? : )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten