dinsdag 29 april 2014

5 uur

De eerste 2 dagen van deze week al 5 uur getraind.
Er direct ingevlogen met een langere rit op de tijdritfiets met 3 intensieve blokken van 15 minuten

MAANDAG 

BIKE 3:29:16; 111,9 km; 32,2 km/u; gem HSL 117; max HSL 136

De blokken heb ik niet echt gereden aan overslagpols, maar wel midden en hoog intensief. Was zo al pittig genoeg had ik de indruk.

DINSDAG

15u RUN 1:10:20; 15,2 km; 13 km/u; gem HSL 129; max HSL 143

Deze training was een tempoduurloop, op zich niet zo'n zware training, want alles extensief. 3 keer 3 km gelopen aan Ironman pace (4:30) afgewisseld met 1 km rustiger aan. Zoals ik al zei op zich niet zo zwaar, en dat is ook te merken aan de hartslagen (mooi midden extensief gelopen), maar de benen voelden het eerste gedeelte wel zwaar aan. De fietstraining van gisteren was nog niet echt verwerkt had ik de indruk. Bovendien ben ik zondag tijdens het openwaterzwemmen mijn neusclipper verloren, en dat levert mij nu al twee dagen een vervelende snotvalling op. Vermoeiend.

21u CORE STABILITY TRAINING 0:20:00

En 's avonds nog kort de eens de mat op voor wat oefeningen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten