donderdag 1 mei 2014

150+


WOENSDAG

In laatste instantie de zwemtraining laten schieten vandaag. Had nog last van mijn snotvalling, en durfde nog niet echt buiten zwemmen. Toch nog naar David gebeld of hij een Donkske zag zitten, maar hij had geen tijd. Anders was ik misschien toch nog gaan zwemmen. Uitwijken naar het zwembad op woensdagnamiddag was geen optie, want daar is het 'un bordel' dan.

Soit, laten we het er op houden dat 1 training laten vallen beter is dan ziek worden, ok? : )

Training 2 wel gedaan: een recuploop van 9 km. Maar die liep dan weer anders uit dan voorzien. Na 6 km laag extensief lopen, kwam ik in het park Luc tegen, een vroegere trainer van mijn zoon. Hij liep trager dan mij, maar hey, 't is een recuptraining he. Nog 4,5 km gezellig lopen babbelen. Wat trager dan voorzien dus, maar wel 1,5 km langer dan voorzien. En een leuke babbel gehad, dat komt ge als eenzame triatleet niet elke dag tegen. : )

RUN 0:52:00; 10,55 km; 12,2 km/u; gem HSL 114; max HSL 137

DONDERDAG

Om 7u10 's morgens door de mist thuis vertrekken voor een lange rit. 20 km solo naar Landegem, van daaruit 110 km met een paar mannen van TRitraining de Vlaamse Ardennen in, en in Landegem teruggekomen nog 20 km naar huis. En .... ik voelde de pedalen niet. Man ik had superbenen vandaag. Had ik nu niet in groep gereden, had ik die benen waarschijnlijk opgeblazen vandaag. Ik had me waarschijnlijk niet kunnen inhouden om echt te vlammen. Nu heb ik op de hellingen goed doorgereden, en naar 't einde toe nog eens een stevige streep getrokken. Maar voor de rest verstand gebruikt.

7u10 BIKE 5:13:32; 151,3 km; 29 km/u; gem HSL 118; max HSL 167

151 km op de teller. Allright!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten