donderdag 29 mei 2014

dinsdag : when things go wrong

Dinsdag

5u 's ochtends: de dag start met een uurtje werken voor school
6u: snel ontbijt
6u30: start van een trainingsrit van 100km, opgedeeld in ochtendshift : 40 km; namiddag shift 60 km.
7u15: tussen Wetteren en Melle breekt mijn cranck af
7u30: na korte poging om met één been te fietsen besef dat ik te laat op werk zou zijn, dus bellen bezemwagen
8u: aankomst op werk met bezemwagen (die fiets meeneemt om af te zetten bij fietsenmaker)
12u30: vertrek op werk (opnieuw met bezemwagen - een bereidwillige vader op pensioen is goud waard : )  )
13u: thuiskomst - middageten - en ondertussen trainingsschema aanpassen aan situatie - voorzie in de namiddag een 14 km RUN
13u30: naar boven naar den bureau om te werken voor school - USB stick in de lap top en dan loopt alles mis : USB stick gecrasht! Gelukkig vorige week back up genomen, dus enkel werk van dit weekend kwijt
14u: na veel gevloek, alles terug op een rijtje en starten met inhalen werk van dit weekend + werk dat vandaag voorzien was
16u30: beseffen dat ik looptraining ook mag vergeten
0u30 's nachts: lap top afgezet - work done

Qua training dus minimaal:

BIKE 0:42:36; 22,5 km; 31,7 km/u; gem HSL 124; max HSL 152

kan me troosten met het feit dat de benen super voelden en dat ik cranck heb afgetrapt tijdens een intensieve blok. Mijn eigen kracht niet kennen zeker? : )




Geen opmerkingen:

Een reactie posten