vrijdag 16 mei 2014

Ready to rumble


Ik denk dat ik terug klaar ben om er in te vliegen.

Donderdagochtend had ik een ochtendpols van 42. Dat zag er al zeer goed uit. Die dag heb ik toch nog een rustdag ingelast. Een dagje meer rusten dan je denkt dat nodig is, is echt een gouden raad.

En op vrijdag was het dan tijd om terug te starten met een open water swim

10u SWIM 1:16:30: 4030m

Mijn garmin gaf 4030 meter aan, die van David 4200m. Garmin gps is niet super correct in het water, maar 't zal dus iets meer dan 4 km geweest zijn. Awel, dan is die tijd van 1:16:30 voor mij echt een supertijd. IK heb vlot gezwommen, had geen al te groot verval naar 't einde toe. Dit geeft mogelijkheden voor een zwemtijd van rond de 1:15 in Frankfurt. We zien wel, maar 't gevoel zit goed. En David zwom slechts 4 minuten sneller dan mij. Dat was zes jaar geleden in Frankfurt nog 19 minuten. Een kwartier ingehaald. Not bad at all!

Morgen is het gedaan met rusten, en begin ik terug aan 16 dagen training madness. Ik ben er klaar voor, en heb er goesting in. Vanaf morgen dus : de voorlaatste trainingblok.

1 opmerking:

  1. Ja, maar in Frankfurt ga ik wel niet wachten hoor

    Groetjes
    David

    BeantwoordenVerwijderen