dinsdag 6 mei 2014

the day after


In deze fase van het seizoen, heb ik geen tijd om een dag rust te nemen na een wedstrijd. Actieve recuperatie is het aleternatief voor rusten. Actieve recuperatie werd vandaag vertaald naar: een korte zwemtraining en heel kort loslopen.

13u15 SWIM 0:36:39; 2100m

Eén keer rond in de Nieuwdonk samen met David. Die vond vandaag blijkbaar zijn zwemarmen terug; en ik stel weer vast dat ik eigenlijk maar één snelheid heb in het water. Rapper is heel moeilijk voor mij, maar trager blijkbaar ook. Beetje zelfde tempo als gisteren op wedstrijd blijkbaar ondanks het voornemen om rustig uit te zwemmen.

20u15 RUN 0:25:37; 5 km; 11,7 km/u; gem HSL 119; max HSL 128

hier lukte het me wel: belachelijk kort loopje, belachelijk lage hartslagen, belachelijk laag tempo. Maar dat is eigenlijk hoe het hoort op een recuperatiedag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten