donderdag 29 mei 2014

woensdag : back on track

Opstaan om 6u30 en direct starten met een positieve gedachte: "dit kan enkel een beter dag worden dan gisteren."

12u45 SWIM 0:53:39; 2850 m

Een mooie zwemtraining in den Donk. Eerst één keer rond (2 km) en dan nog stukken van 400 meter gezwommen. David stuurt zijn kat, dus opnieuw helemaal alleen in die grote plas water. Het water lag er roerloos bij, enkel ik zorgde voor golven. Speciaal gevoel. Zeer tevreden over de consistentie in mijn open water zwemmen-tijden.

18u30 RUN 1:07:16; 14,7 km; 13,2 km/u (tempo 4:34); gem HSL 132; max HSL 144

Een tempoduurloop met 2 * 5 km IM pace (4:30). IK heb de indruk dat mijn lijf wel geprogrammeerd raakt op 4:30. Ik merkte het ook omdat ik tijdens de recuperatiestukken ertussen als ik niet oplet zonder ik het besef snel weer kort tegen die 4:30 hang. Ik moet dus echt op de rem duwen in die recuperatiestukken.

De volgende 3 dagen zitten er veel fietskilometers in mijn schema: idealiter 350 km op 3 dagen. 'k Zal de gevoelige plekken maar beginnen invetten zeker?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten