donderdag 10 april 2014

open water


Omdat ik donderdag lactaattest heb, kon ik op woensdag me niet te veen training permitteren. Dat werd dus een zwemtraining, maar geen gewoontje. Voor de eerste keer dit seizoen het open water in aan de Nieuwdonk. Het water was heel koud, 12 à 13°. In de eerste 100 meter was dat nogal kouwelijk voor het gezicht, de handen en de voeten. maar eens David en ik goed aan het zwemmen waren, bleek dat allemaal best wel mee te vallen. We hebben de Donk rond gezwomeen met 3 pauzes tussendoor. Opvallend voor mij was dat ik het temp ovan David kon aanhouden, al hebben we wel redelijk goed doorgezwommen. Spijtig genoeg had ik mijn Garmin niet mee (en David ook niet). Geen idee dus hoe lang we gezwommen hebben. De donk rond da's ongeveer 2 km. Mooie training, en heel blij dat we weer buiten kunnen zwemmen.

13u15 SWIM 0:38:00; 2000m


Geen opmerkingen:

Een reactie posten