maandag 5 november 2012

Binnenwerk

Vandaag heb ik alles binnen afgewerkt.

9u15 POWER & CORE STABILITY TRAINING 0:58:00

De bedoeling was om vandaag fase 2 van mijn power training op te starten, maar uiteindelijk hebben we dat nog één sessie uitgesteld omdat ik er net een week uit geweest ben. Vandaag dus dezelfde oefeningen als 2 weken geleden (met een kilootje extra dus) maar dan telkens 3 keer 40 ipv 30 seconden.
Dat liep goed, maar Bart heeft toch nog een paar correcties aangebracht, vooral bij mijn squats op de bosu-bal.

13u35 BIKE (rollen) 1:05:00; 27,4 km/u; 30,2 km

Geen weer om een hond door te jagen deze namiddag, dus heb ik geopteerd voor een sessie op mijn rollen. Er zat niks speciaal in deze sessie, gewoon de pedalen rondtrappen. Volgende week maandag heb ik lactaattest fietsen, en zal ik dus meer gericht kunnen werken op de fiets.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten