dinsdag 27 november 2012

Zurich


Sinds maandagnamiddag voel ik me wat slapjes. Eerst dacht ik nog dat het niet veel zou zijn, maar het wordt eigenlijk slechter in plaats van beter. Niet slecht genoeg om niet te gaan werken, maar wel slecht genoeg om niet te trainen. Vervelend! Maar ik heb ondertussen wel geleerd dat ik daar rustig bij moet blijven en de trainingen in dergelijke situatie moet schrappen.

Maar.... er is ook nieuws. Kopenhagen kon hier aan het thuisfront nooit echt genieten van een grote aanhang. Ten langen leste bleek alleen ikzelf razend enthousiast over Kopenhagen. Dan maar de onderhandelingen heropgestart. En er is een nieuwe wedstrijd uit de bus gekomen voor volgend jaar : 28 Juli 2013 Zurich. Inderaad, ik ga terug naar Zurich. Daar waar ik in 2011 mijn beste Ironman tot nu toe afwerkte, wil ik nu nog straffer uit de hoek komen.

De keuze voor Zurich heeft ook wel repercussies voor de trainingen, want er zijn daar veel meer hoogtemeters te overwinnen dan in Kopenhagen.

Gelukkig kan ik van Kopenhagen mijn volledig inschrijvingsgeld terugkrijgen. Dat is niet het geval In Zurich, dus de keuze zal nu wel definitief moeten zijn. Gedaan met onderhandelen!


1 opmerking:

  1. Goeie keuze ! Misschien zéér mss doe ik die ook na Lanza !!
    norbert

    BeantwoordenVerwijderen