zondag 4 november 2012

Weekje weg


Ik ben een weekje weg geweest. Samen met het gezin en wat vrienden wat gaan uitwaaien. En gewerkt aan een strategisch spel- en sportweekend dat we volgend jaar in mei organiseren. Waar ik geweest ben, dat kan ik eigenlijk niet zeggen, want sommige deelnemers aan De Koningskwestie (zo noemt dat project) zijn ook lezers van deze blog. En de lokatie is voorlopig nog een heel klein beetje geheim.  ; )

Wat heb ik er gedaan qua sport - ik ben er 4 keer op uitgetrokken met de MTB en heb daar één trail run gedaan. Toch wel wat hoogtemeters op de teller deze week. En ook 2 keer overkop gegaan tijdens afdalingen. Zonder veel erg.

Thuisgekomen op zaterdagavond en op zondagochtend onmiddellijk een duurloopje gedaan : 9 km.

En dan nu terug normale trainingsweken. Ik ben al bij al meer tevreden over mijn trainingen in september dan over deze in oktober. Nu in november-december mag er wat meer vaste structuur in mijn schema's komen. Een belofte aan mezelf.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten