woensdag 14 november 2012

Dubbele portie


Voor de tweede dage op rij een dubbele portie op mijn bord : twee trainingen dus. (en in principe heb ik er ook morgen twee voorzien)

9u40 POWER & CORE STABILITY TRAINING 1:05:00

Die nieuwe oefeningen in mijn krachtschema zijn duidelijk lastiger dan de vorige. Ik voelde na de training vooral mijn onderrug en mijn hamstrings wat tegenpruttelen. Die onderrug was na 15 minuutjes al terug in orde, maar die hamstrings zouden ook in de namiddag bij de fietstraining nog gevoelig zijn.

14u BIKE 1:47:34; 50,85 km; 28,4 km/u; gem HSL 116; max HSL 139

Een hoog-extensieve training vandaag. Ik probeerde zoveel als mogelijk in de zone 115-120 te rijden. In het eerste gedeelte (tegenwindje) moest ik vooral opletten om niet te hoog te zitten (zat snel tussen 120 en 127). In het terugkeren heb ik dan tandje bijgestoken, want met de meewind zou ik anders in nogal lage hartzones gereden hebben.

Een goede trainingsdag. Na de douche echt het gevoel goed moe te zijn. Dat heb ik nog niet veel gehad dit seizoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten