dinsdag 13 november 2012

Hét


Je hebt zo van die dagen dat je hét hebt. Hét, dat is dan de onvoorwaardelijke goesting om te trainen, toewijding, het genot, de grinta, de focus, ..... Vandaag had ik hét. Dit zijn binnen een maand of zes de dagen waarin je zonder verpinken trainingsdagen van pakweg 4 à 7 uur afwerkt. Nu, in deze fase van het seizoen doe je dat vanzelfsprekend nog niet. Maar toch ik voelde het : hét!

7u55 RUN 0:39:44; 8 km; 12,1 km/u; gem HSL 124; max HSL 139

De dag startte met een rustige ochtendloop op een nuchtere maag. Toen was hét er al, vanaf het eerste oog dat ik deze ochtend opentrok, had ik niet de minste twijfel over deze training. Mijn deken was  nog niet van mijn lijf gegooid of ik had er al zin in.

11u55 SWIM 0:51:50; 2500m

Ook in het zwembad was ik één en al 'goesting'. Ik zwom ook vlot, en heb duidelijk toch wel heel wat bijgeleerd de laatste maanden. Zelfde training als vorige week.
Donderdag neem ik terug de draad op van de minder technische zwemtrainingen. Tijd om terug aan de snelheid te werken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten