zondag 23 juni 2013

herfst


Ik kon vandaag enkel 's ochtends en 's avonds trainen. Met een fiets- en een looptraining op mijn schema, was er dus geen ontkomen aan : vroeg opstaan op zondag. Om 7 uur bed uit met de goede intentie om te gaan fietsen voor 2 à 3 uur. Maar toen ik buiten keek, zag ik dat het opnieuw herft geworden was. Regen, veel wind en kou. Mij niet gezien, dacht ik. Ik zit al met een eindeloos lopende neus, was het beste uitvlucht. (waar maken ze dat eigenlijk, snot? want dat fabriekske meot goed draaien de laatste dagen, mijn gedacht)

Maar ik heb wel mijn tijdritfiets op de rollen gezet en anderhalf uur de pedalen rond getrapt.

8u10 BIKE 1:30:00

's Avonds dan de loopschoenen aangetrokken voor een rustige losloopsessie. Na de 28 km van gisteren moest ik het nu echt verplicht rustig aan doen. 11,9 km/u, gelukt dus. Waarschijnlijk met verre voorsprong de traagste looptraining in maanden. En 't was nodig want mijn benen voelden echt vermoeid aan.

19u RUN 0:50:26; 10 km

Morgen hoop ik dat het weer een open water zwemtraining toestaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten