zondag 16 juni 2013

ranke dennen


Mijn vrouw was een weekendje weg met de ranke dennen, een vriendinnenclubje.

Op zaterdag zag ik geen kans om weg te geraken, want ik had zelf veel werk, Robben moest studeren en ik was chauffeur voor Jolien die van dansles naar verjaardagsfeestje floreerde. Ik dacht het op te lossen met 2 uren op de rollen, maar na 50 minuten ben ik er af gestapt : dit is echt geen seizoen om op de rollen te rijden.

ZATERDAG BIKE (rollen) 0:50:00

Op zondag heb ik in Berlare een lange duurloop van 24 km gedaan met daar in 2 keer een blok van 6 km waarbij ik mijn race pace zou opzoeken. Vandaag heb ik dat rond de 4:30 proberen leggen. En 's avonds laat ben ik nog een klein uurtje gaan losrijden in een zalig avondzonnetje.

ZONDAG
RUN 1:53:25; 24 km; 12,7 km/u; gem HSL 130; max HSL 151
BIKE 0:52:42; 26,15 km; 29,8 km/u; gem HSL 106; max HSL 124

En er staat me een heavy trainingsweekje te wachten. Ze begint nog rustig morgen met een zwemtraining, maar er staan veel trainingsuren op het programma in de volgende dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten