woensdag 6 november 2013

got mail from Adam


17u BIKE (rollen) 1:15:00; gem HSL 100; 125; czdans 88, gem WATT 177; max WATT 255

Een sessie op de rollen met in het midden 3 * 8min LT met telkens 2 min recup

Ging vlot.

Maar .... nog leuker vandaag was dem ail die ik kreeg van Adam Young van Swim Smooth. Waarschijnlijk één van de beste zwemcoaches ter wereld. Ik had hem mijn zwemvideo van vorige week opgestuurd om eens zijn mening te vragen; Vorig jaar had ik ook al e-mail contact gehad met Adam.

Hij had vooral goed nieuws voor mij. Gezien mijn vroegere crossover (schuine insteek) vindt hij dat ik enorme vorderingen gemaakt heb. Voorts wil ik nu aan mijn catch beginnen werken, maar ook die vindt hij al aardig. ("it looks reasonably good").
Maar hij ontdekte wel iets in mijn video. ik heb een probleempje bij de insteek met mijn rechterhand. ik steek te ver in ("an over-reach on hand entry").



Ik moet rechts iets korter insteken en daardoor zal ik iets dieper insteken rechts, wat mijn catch ook nog zal verbeteren. De max, die Adam!
Blij met dit mailtje uit Australië. : )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten