zondag 10 november 2013

spinning

Vrijdagnamiddag had ik dus al een technische zwemtraining achter de rug. Maar er stond nog lekkers op het menu die dag: 's avonds stond de eerste spinningles op het programma.
Langs de ene kant was het een flop, omdat mijn voorgeprogrammeerde hartslagband, waarmee spinningleraar Bart op zijn ipad kan zien of de trainingszones in orde zijn tijdens het spinnen nog niet binnen was. Ik had mijn eigen Garmin toestanden niet mee, met als gevolg dat ik ook zelf mijn hartslag niet in de gaten kon houden. Merde!

Nu, ik heb wel meegedaan maar zonder enig besef van mijn hartslagen, dus ik heb vooral aandacht besteed aan de cadanstempo's. En er zat echt van alles in: vlot ronddraaien, maar ook redelijk wat kracht. Wel zeer goede training denk ik, maar de volgende keer toch liefst met hartslagmeting.

20u BIKE (spinning) 1:20:00

Zaterdag ben ik dan met de fiets op en af naar het werk gereden. Een 18 tal kilometer los rijden. Met in de namiddag een lange duurloop

15u30 RUN 1:09:19; 14,6 km; 12,7 km/u; gem HSL 132; max HSL 150

6 km opbouwen naar EXT
3 km LT (4:30; 4:34; 4:28)
2 km EXT
1 km LT (4:28)
2.6 km EXT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten