woensdag 6 november 2013

recup


Doodmoe ben ik de laatste week. Het heeft echter niet veel te maken met trainen. Wel met zeer drukke periodes op het werk, waarin ik in weekends en vakantie doorwerk, en met de start van het koudere weer. daar heb ik in het begin toch wel wat last mee.

Gisteravond om 20u toch nog mezelf opgepakt om het geplande recuperatieloopje te doen. En dat was een goede beslissing. Na een regendag was het nu volledig droog. Na de regen gaan lopen geeft altijd aangename omstandigheden. 'Er zit veel zuurstof in de lucht', zeggen de mensen dan. Ik heb ooit gelezen dat dat niet klopt, maar het is het gevoel dat telt, denk ik dan maar.

Rustig recuploopje in den pikkendonker.

20u RUN 0:33:32; 6,45 km; 11,6 km/u; gem HSL 117; max HSL 134


Geen opmerkingen:

Een reactie posten