donderdag 6 december 2012

brrrrrrr


Ik geraak moeilijk gewoon aan het koude natte weer dit jaar. De laatste 2 dagen ben ik daar op twee totaal verschillende manieren mee omgegaan : op woensdag heb ik enkel binnentrainingen gedaan, en vandaag ben ik de modder gaan opzoeken.

Woensdag

9u05 BIke (rollen) 0:15:00; 7 km; 28 km/u

15 minuutjes opwarmen op de ergotrainer in de fitness. Alles aan meer dan 90 rotaties per minuut.

9u20 POWER TRAINING 0:40:00

Daarna 40 minuten powertraining.

21u30 BIKE (rollen) 0:45:00

En dan helemaal op 't einde van de dag als alle dagtaken erop zaten : werken, Koningskwestie, huishouden en bezig zijn met de kindjes, toch nog hard kunnen zijn voor mezelf en de rollen nog geïnstalleerd voor een sessie van drie kwartier met 3 intensieve intervallen van telkens 4 minuten.

Donderdag

BIKE (MTB) 1:38:09; 31,5 km; 19,3 km/u; gem HSL 119; max HSL 162

's Ochtends om 7u10 stond ik al buiten met mijn mountainbike om naar het werk te fietsen : 9 km over macadam. maar 's middags tijdens de rit terug ben ik het veld ingedoken. 'Veld' is misschien niet zo'n goed gekozen term, 'ingedoken' daarentegen. Het lag echt zeikenat en zeer modderig. Een redelijk pittige training toch.

Nieuwe handschoenen van Craft getest bovendien. Voor extreme weeromstandigheden. Ik weet het - ik heb zeer koudegevoelige vingers - maar ze waren echt bevroren als ik thuiskwam, en 't was zelfs nog niet aan het vriezen. Niet zo content van mijn aankoop dus. Craft is nochtans een topmerk, die sportonderhemden van hen vind ik niet minder dan formidabel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten