woensdag 12 december 2012

test



Dinsdag lactaattest

Gisteren heb ik een lactaattest gedaan op de loopband. 't Was pittig, maar de resultaten zijn mooi. De basisuithouding is zeer goed. Tijd om de basissnelheid op te krikken en het kilometeraantal op te drijven.

18u15 RUN 11,2 km; 0:55:00 (gokje)

De test verliep als volgt :

2,5 km opwarming
1,6 km @ 11,5
1,6 km @ 12,3
1,6 km à 13,5
1,6 km @ 14,5
400m @ 10 km/u
400m vol petrol (20 km/u)
1,5 km cooling down

Meer gedetailleerde gegevens over mijn looptest volgen binnenkort, maar ik heb alleszins een mooie basis om op verder te bouwen naar Zurich.

Woensdag recupereren

Toen ik gisteren van de loopband stapte, wist ik het onmiddellijk. Die krachttraining gepland op deze ochtend, kon ik wel op mijn buik schrijven. Die was echt wel slecht ingepland, de ochtend na een avondlijke looptest. Ik heb dus onmiddellijk het plan herwerkt, en dag vandaag een recuperatie fietstraining voorzien. Die werd deze ochtend vrij snel onderbroken door een platte band. En in de vrieskou een band vervangen is geen lachertje. soit, redelijk wat tijdverlies en snel terug naar huis moeten fietsen omdat mijn zoontje ondertussen al thuis was. Ik heb dan 's namiddags het tweede deel van mijn training gedaan. Samen goed voor een kleine 40 km

BIKE 1:32:55; 38,05 km; 24,5 km/u (echt op 't gemakske); gem HSL 108; max HSL 140

en direct na de tweede fietssessie

CORE STABILITY TRAINING 0:30:00






Geen opmerkingen:

Een reactie posten