woensdag 26 december 2012

drie op rij


Vandaag voor de derde dag op rij mezelf in het zadel gehesen. Eerst had ik voorzien om op de rollen te rijden 's avonds, maar toen ik thuis kwam in de voormiddag van mijn boodschappen en het zonnetje zag schitteren aan de hemel heb ik geen moment getwijfeld : de fietskledij aan en de deur uit.

11u15 BIKE 1:37:25; 46,07 km; 28,4 km/u; gem HSL 118; max HSL 142

Een rit bijna volledig op de Scheldedijk : van Merelbeke naar een punt net voorbij Nederzwalm en dan terug. Bij het eerste gedeelte had ik straffe tegenwind en heb ik drie INT blokjes (intensieve zone = HSL 121 - 139) gedaan (10 minuten; 8 minuten; 6 minuten) met telkens 4 minuten recup ertussen. Na het laatste blokje, heb ik mij omgedraaid en ben ik in de extensieve zone naar huis gebold, met het op het einde zelfs een stuk recuperatie.
Mooie training.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten