zaterdag 15 december 2012

Kort maar goed

De laatste 2 dagen heb ik 3 korte trainingen gedaan.

Gisteren een korte fietstraining woon-werkverkeer in de gietende regen, maar met 3 * 5 intensieve blokjes langs den dijk. op de wegen lag het echt gevaarlijk waterglad, dus heb ik echt wel mijn snelheid moeten aanpassen.

Deze ochtend dan om 9u naar de fitness gefietst , en 40 minuten krachttraining gedaan.

En deze namiddag een korte fietstraining naar Gavere en terug. Richting Gavere een paar stevige stukken lang vals plat met volle tegenwind. Ik heb me op die stukken wat ingehouden, heb proberen op souplesse te draaien. Ik ben slechts 3 keer 2 minuten in de intensieve zone gereden. In het terugkeren langs de dijk heb ik dan met de wind in de rug wel 20 minuten laag-intensief gereden.

Allemaal relatief korte trainingen dus, maar er zat wel redelijk wat kwaliteitswerk in.

VRIJDAG BIKE 0:59:39; 24,85 km; 25 km/u; gem HSL 103; max HSL 144

ZATERDAG 9u POWER TRAINING 0:40:00

ZATERDAG 14u45 BIKE 1:08:20; 30,65 km; 26,9 km/u; gem HSL 119; max HSL 146





Geen opmerkingen:

Een reactie posten