dinsdag 8 januari 2013

2 * pech


Zondagochtend zou ik meedoen aan een gek idee van Stefaan van tritraining. De eerste zondag van de dag een groepsrit van 100 km. Ik zag het wel zitten en had op zaterdagavond al mijn koerskleren, eten en drinken al klaar gelegd, want om 8u moest ik in Landegem klaar staan. Maar 's nachts hing mijn dochtertje meerdere keren over de pot en zelf voelde ik ook wat gerommel in de darmen, en voelde me niet echt lekker. Ik vond het dan toch maar een beter idee om te verzaken aan de 100 km -rit. Heel spijtig maar toch de meest verstandige beslissing, denk ik. Zondag dan wel nog het volgende gedaan

POWER & CORE STABILITY TRAINING 1:00:00

Maandag had ik echter weer prijs. 's Ochtends vroeg opgestaan en naar het zwembad getrokken. Ik dacht dat het zwembad zou open zijn om 8u, maar dat was een misrekening. Ik kwam aan op een lege parking en stond dan ook voor een lege deur.
En ik had spijtig genoeg geen tijd om nog een half uur te wachten. Mijn werkdag dan maar begonnen om 8u30 en heb hem afgesloten om 24u 's nachts. Geen kans gehad dus om het zwembad overdag nog op te zoeken. Dedzuje toch.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten