zondag 20 januari 2013

zo-o-ot


8u50 BIKE (MTB) 3:00:08; 50,25 km; 16,7 km/u; gem HSL 126; max HSL 171

Drie uur in de extreme kou en bij continue sneeuwval gemountainbiked met een paar kerels van mijn nieuwe tritraining-team. Het was knettergek, maar ik voelde me goed in mijn vel. Tot ik na een goed uur een enorme smak maakte op het ijs. IK viel op mijn linkerheup en heb de rest van de rit op reserve en met enkel veiligheid in mijn achterhoofd gereden. Thuisgekomen bleek dat zowel ter hoogte van mijn linkerheup als mijn linker elleboog een flinke kneuzing zit. Dat denk ik toch, moest het erger zijn zou ik waarschijnlijk toch meer last hebben. Geen probleem bij bewegingen, maar 't zal de volgende dagen wel stijf staan, denk ik.

't Was alleszins een zotte onderneming, maar ook zeer plezant.

De weersvoorspellingen bekijkend, denk ik dat er de volgende dagen veel zal moeten binnen getraind worden : de loopband in de fitness, de rollen thuis, het zwembad, dat zullen zowat de biotopen worden volgende week.

2 opmerkingen: