woensdag 30 januari 2013

beaufort


10u SWIM 0:41:55; 2000m

Deze trainingsdag ben ik begonnen met een kortere zwemsessie. Waarom een korte? Dit wordt de derde dag op rij met een dubbele training. Vermoeidheid is ok, maar uitputting wil ik wel absoluut vermijden zo vroeg in 't seizoen.

500 IN
600 ( = 3 * 50 kick on side - 150 swim) with fins
600 ( = 3 * 50 nvkz - 50 vkz - 100 swim)
300 easy out pb


14u BIKE 2:22:46; 61,1 km; 25,7 km/u; gem HSL 116; max HSL 145

Wat oorspronkelijk ingepland was als een rustige basistraining, kreeg een andere invulling door de wind. Het eerste uur moeten inbeuken tegen een strakke 5 beaufort. En hoe je 't ook draait of keert, dan kom je sowieso in de intensieve trainingszone terecht. En eens ik me kon keren, kon ik natuurlijk genieten van een enorme rugwind. Ik had enorm veel zin om te vlammen met die wind in de rug, maar dat was eigenlijk niet aangewezen want dan zou ik quasi de gans training in de intensieve zone gereden hebben. Kopje gebruiken, en inbinden dus. Dzuje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten