vrijdag 4 januari 2013

nieuwjaarsweekje

Ik wens jullie allemaal een sportief 2013!

Ik ben terug van een klein weekje Ardennen met een vriendengroep genaamd het Bourgondisch Genootschap, niet echt een triatlongebeuren (maar dat hadden jullie al gemerkt aan de groepsnaam veronderstel ik). Heb ik mijn conditie kunnen rechthouden tijdens zo'n weekje? Mjaaa...min of meer...

Het begon allemaal goed met twee trainingsdagen:

ZATERDAG BIKE (MTB) 3:06:08; 55,25 km; 17,8 km/u; gem HSL 124; max HSL 169; 937 hoogtemeters

Dit was zonder twijfel de zwaarste. Een MTB rit van 3 uur in verschrikkelijk modderige omstandigheden. Zelfs bij de afdalingen moest je met momenten goed doortrappen om niet in de modder te blijven steken. Maar wel enorm genoten van deze rit.

ZONDAG RUN 0:49:07; 9,79 km; 12 km/u; gem hSL 136; max HSL 157; 115 hoogtemeters

Een ochtendloop waarbij ik toch wel de zware benen voelde van de lange rit van de zaterdag. maar goed gedaan.

MAANDAG ...

voelde ik me wat ziekjes, en hebi  kwijselijk besloten om mijn MTB training te laten schieten. Maar 's avonds was ik alweer genezen en was ik wat al te ijverig in het vieren van dej aarovergang. Gevolg : ook de volgende dag ...

DINSDAG ...

was er geen sprake van training. Wel een fikse wandeling van 10 km door de bossen gemaakt.

WOENSDAG

heb ik rustig ingereden door 's morgens met David wat los te rijden in de bossen, en 's middags mijn dochter wat MTB initiatie te geven, samen goed voor....

BIKE (MTB) 1:40:00; 20 km

DONDERDAG

Thuisgekomen heb ik direct de loopschoenen aangeknoopt en een eenvoudig extensief duurloopje aangevat.

RUN 0:49:58; 10 km; 12 km/u; gem hSL 126; max HSL 141

De volgende 3 dagen blijf ik rustig trainen. het is sowieso niet slecht om na een paar stevigere weken nu een relatieve rustweek te nemen. Vanaf volgende week vlieg ik er terug in, en dan is het in één rechte lijn naar Zurich.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten