dinsdag 29 oktober 2013

any comments are welcome


Deze ochtend met David naar het zwembad getrokken. (jaja, hou het stil, maar David is weer de kriebels aan 't krijgen. Slightly moving back in the game!) En ik had mijn camera mee. Daardoor konden we elkaar eens filmen. Altijd handig om op die manier jezelf eens te kunnen analyseren. Maar ik wil nu ook beroep doen op de goede zwemmers onder mijn lezers. Elke feed back is welkom! Positief maar vooral ook negatief. Waar moet ik aan werken? Wat loopt fout? Ik heb zelf wel al een aantal ideeën, maar ik hou die voorlopig mooi voor mezelf. zo kunnen jullie onbevooroordeeld naar het filmpje kijken.

PS Er zijn een heel aantal mensen die niet weten hoe je op mijn blog kan reageren. Klik hierboven op de titel van dit artikel (any comments are welcome). Dan kom je in de aparte pagina van dit artikel, en onderaan die pagina kan je zonder enig probleem een commentaar droppen.




De trainingen vandaag :

8u40 SWIM 0:47:00; 2300m

17u10 BIKE (rollen) 0:15:00 = opwarming

17u30 POWER + CORE STABILITY TRAINING 1:00:00


2 opmerkingen:

  1. Eerste indruk : benen meer samnhouden waardoor je meer stabiel in water ligt stabiler waardoor je nu echt veel gaat slingeren ! sorry eerste opmerking maar ik hou ook met ieder advies rekening !
    Heb je ook mn tip ivm slapen voor race ooit ontvangen ? NORBERT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Norbert,

    thanks voor de tip. Ga ik zeker rekening mee houden. Was me ook opgevallen bij het bekijken van de video.
    Wat betreft slapen voor race. Ik weet dat ik je hier rond ga contacteren in aanloop naar Frankfurt. Ga het dan eens proberen voor een andere minder belangirjke race en dan evalueren. Dus, je hoort volgende lente zeker van mij.

    Groeten,

    Christophe

    BeantwoordenVerwijderen