zaterdag 5 oktober 2013

me know nothing, me from....


inderdaad....Barcelona. Vorige zaterdag vertrokken voor een city trip en woensdag teruggekomen. Sporten in Barcelona : nada!

Ondertussen heb ik de draad wel mooi opgepikt de laatste 3 dagen:

DONDERDAG : 9u30 SWIM 0:40:13; 2000m

Dezelfde technische training als vorige week en die ging goed. Ik had niet zoveel last van het gebrek aan zwemkilometers de laatste week.

VRIJDAG : BIKE 2:36:00; 70,3 km; 27,1 km/u; gem hSL 111; max HSL 137

Een eenvoudige extensieve training. Eerst woon-werk verkeer en dan de rugzak thuis gedropt en nog 50 km langs de dijk gereden. Er zat een redelijk strakke zuidenwind. En het blijven zeer aangename temperaturen. Ik reed zelf met mijn zomerkleren zonder onderhemdje, en ik ben zeer veel roodaangelopen fietsers met hun winterkledij tegengekomen. Bij meer dan 20°C!
Die kruipen volgens mij in hun huis voor een lange winterslaap eens de temperaturen onder de 15°C zakken.

ZATERDAG : RUN 1:00:20; 13 km; 13 km/u; gem HSL 143; max HSL 178

EEn extensieve duurloop met 2 snelle kilometers :
- km 8 : 3:53 (15,45 km/u)
- km 10 : 3:38 (16,5 km/u)!!
Zeer pittige kilometers. De benen zijn dan ook stijf nu.
En ik moet zeggen dat in de afsluitende 3 km de hartslag moeizaam naar beneden ging. Dit was dan ook een serieuze test.

IK ben niet ontevreden over de laatste 3 dagen. Na een periode van inactiviteit is het altijd een beetje zoeken om terug in het ritme te komen. Dat is nu aardig gelukt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten