woensdag 9 oktober 2013

Kona


We zijn zo ver. In de nacht van zaterdag op zondag wordt het WK Ironman gehouden in Hawaïi. Gans het triatlonwereldje gonst van de verwachtingen. Ik volg het vanop afstand. Maar het blijft toch ook een klein beetje een blik naar het onbereikbare.
Ik zou zo graag eens daar aan de start staan, maar voorlopig is dat 'out of question', niet alleen omdat het financieel niet haalbaar is, maar ook omdat ik niet goed genoeg ben om mij te kwalificeren.

Vandaag reed ik wat kilometers, niks speciaals. Ja dat is nu éénmaal zo in deze opbouwfase, veel kilometers waar in principe niet veel over te vertellen is.

Al moet ik zeggen, vandaag lag de hartslag toch wel heel opvallend laag : een gemiddelde hartslag van 101, da's bijna niet te geloven. Een teken? Maar van wat? Vermoeidheid? ik weet het niet...

16u10 BIKE 2:12:18;  59,1 km; 26,9 km/u; gem HSL 101; max HSL 129


Geen opmerkingen:

Een reactie posten