woensdag 16 oktober 2013

testje

Zaterdag loop ik de 5 km op de Vredesloop Ieper met een paar collega's. Oorspronkelijk stond de 10 mijl op het programma, maar aangezien mijn collega's allemaal voor de 5k opteerden, ga ik ook voor de 5k. maar gezien de korte afstand, ga ik dan wel voor een rappe 5 k gaan. Snelheid da's lang geleden, dus zat er vandaag een klein testje in.

10u20 0:57:48; RUN 12 km; 12,6 km/u

Zeer rustig gestart en dan km 4 en 6 aan LT gelopen. Dan waren voldoende opgewarmd en wakker, om de test te doen: 2 snellere 500 meters met 500m recup. De snelheden waren in orde hoor : 17,1 à 17,2 km/u. Tsjakka!

18u30 BIKE (rollen) 0:45:00

's Avonds heb ik dan drie kwartier losgereden op de rollen. Jawel... de rollen ..... ze zijn terug van 't zolder gehaald. Altijd een pijnlijk moment, want meestal de prelude van een lange vochtige, koyde en donkere periode.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten