maandag 7 oktober 2013

zondagrit

9u BIKE 2:14:04; 62,7 km; 28,1 km/u; gem HSL 116; max HSL 147

Wat begon als een easy extensieve rit, werd na een lange warming up toch nog iets anders. Ik kreeg goesting in wat blokjes, en kwam terecht in een groepje van 4 ter hoogte van Deinze. Later haalden we er nog 2 in die aansloten. Langs de dijk naar Gent 2 serieuze blokken kopwerk in de intensieve zone voor mijn rekening genomen : één van 7 minuten en één van 12 minuten. Bij die tweede blok was er niet echt iemand die nog goesting had om over te pakken. 't Was zuchten en puffen in mijn wiel. : ) Aan de brug van Lovendegem was het goed geweest en hingen er nog 2 van de 5 in mijn wiel.
Daarna op 't gemakske naar huis gereden met nog een tussenstop op een familiebrunch. Wat me er doet aan herinneren dat ik eigenlijk nog niet ontbeten had.

Week 5 en week 6 zijn wat kortere trainingsweken geworden (6u en 6u30) omdat de trip naar Barcelona er tussen zat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten