zondag 2 februari 2014

zwak weekend


Ho, wat moet ik hier over vertellen? Dat ik meer in form was op de recepties en in 't restaurant dan op training dit weekend. Of om het anders te zeggen: ik heb wat te weinig getraind dit weekend, maar gelukkig had ik een redelijk goede week achter de rug. Dus toch nog afgeklokt op 12 trainingsuren deze week.

ZATERDAG BIKE (woon-werk) 0:44:31; 25,8 km/u

ZONDAG BIKE 1:30:22; 28 km/u; gem HSL 116; max HSL 139

En de eerste fase van het seizoen, de basisfase is afgelopen. En die is zeer goed verlopen: een stapje vooruit in het zwemmen, een bredere basis dan ooit in het fietsen, en bij het lopen al op niveau van april/mei vorig jaar. Nog geen blessure en niet ziek geweest. Daar had ik bij de start eind augustus / begin september direct voor willen tekenen.
Nu stap ik over naar de fase waarin er ook aan de snelheid gewerkt wordt. Af en toe zullen jullie dus interval-sessies in mijn weekschema's zien verschijnen. Let's get it on!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten