vrijdag 31 januari 2014

scary


8u BIKE 3:53:11; 100,9 km; 26 km/u; gem HSL 122; max HSL 150

Een heel rare rit deze van vandaag. Ik moest om 12u thuis zijn om daarna snel te gaan werken, dus als ik er 100 wou rijden zat er niks anders op dan om 8u te vertrekken. Ik had om 9u afgesproken bij David in Berlare, en de rit daarnaartoe was redelijk scary. De wegen lagen heel glad, en zeker de stukken langs de dijk. Ik moest echt heel erg opletten, en bij bochten is het een paar keer heel nipt geweest. Aangekomen bij David had ik na een uur zowat 23 km/u gereden.....met meewind. Dan samen met David 50 km gebold naar Hamme, Dendermonde enzo. Vanaf 9u15 begon het heel snel te dooien en konden we vrij snel normaal rijden. Het laatste stuk van Berlare naar Gent opnieuw alleen gereden. De laatste 40-50 km waren met tegenwind en ik heb redelijk wat in de intensieve zone gereden toen.

Al bij al, opnieuw vrij moeiteloos 100 km gebold: 3e keer sinds begin januari.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten