zaterdag 25 januari 2014

brick training

Ik heb een zwaar avondje achter de rug, niet op café maar in de fitness.

19u35 RUN 0:20:00; 4 km

eerst opgewarmd op de loopband. Het begin van de opwarming was klassiek, maar daarna heb ik er al een paar prikkels in gestoken.
1 km @ 11,5 km/u
1 km @ 12 km/u
2 km @ 12 km/u met 4 * 200m @ 14 km/u

20u BIKE (spinning) 1:30:00

Dan direct het spinning-lokaal voor een spinningles om u tegen te zeggen. Acht keer hetzelfde blokje, nl. 8 min aan 10 slagen onder de overslagpols (die Bart bovendien in mijn geval na de test van woensdag doodleuk 9 slagen hoger gelegd had), afgewisseld met slechts 2 minuten recuperatie (waarbij mijn hartslag telkens weer mooi de dieperik in viel - tot 90-95).
Na anderhalf uur was dat wel te voelen in de benen, kan ik jullie verzekeren. Maar ik had nog een plannetje, en dat zou uitgevoerd worden.

21u35 RUN 0:18:40; 4 km

inderdaad, opnieuw de loopschoenen aan en die loopband op. Eerste 2 kilometer uit de sloffen schieten aan 14 km/u en dan 2 km uitbollen aan 12 km/u.

Na de lange uithoudingstraining van gisteren, was het vandaag dus de beurt aan tempo en intensiteit. Thuis benen in de lucht gelegd zulle. 't Vat was af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten