woensdag 8 januari 2014

laag


Ik trainde de laatste 2 dagen aan uitzonderlijk lage hartslagen.

DINSDAG 

BIKE 0:50:00; 19,5 km

Van 8u 's morgens tot 8u 's avonds gewerkt. 4s morgens vroeg en 's avonds laat ben ik dus met de fiets naar 't werk en terug gereden.

WOENSDAG

9u15 POWER & CORE STABILITY TRAINING 1:29:00

Anderhalf uur hard gewerkt in de fitness. Krachttraining, core stability en combinatie-oefeningen. Ik voelde het wel aan mijn lijf dat ik doorgezet had, maar de hartslag ... die gaat dan nauwelijks boven de 100.

18u BIKE (rollen) 1:00:00; gem HSL 92; max HSL 102. gem WATT 154; gem rpm 92

En dan nog eens een recup sessie op de rollen. Een soort van piramide gereden van 4 versnellingen : elke 5 minuten op een andere versnelling, maar alles op souplesse.

En gelukkig is de plaag die maandag de kop leek op te steken, niet doorgebroken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten