zondag 19 januari 2014

weekend of zoiets

Het concept weekend is me tot nu toe nog niet bekend in 2014. Voor het derde weekend op rij ben ik op zaterdag en zondag bezig voor het werk, zowel op school als thuis.

Toch volgende trainingen kunnen inlassen

VRIJDAG

6u20 RUN 0:41:47; 12,4 km/u; gem HSL 125; max HSL 136

Inderdaad, 6u20. Op dat ontiegelijk vroege uur stond ik aan mijn voordeur in mijn loopschoenen klaar om naar school te lopen. Rustig extensief ochtendloopje.

16u35 RUN 0:44:10; 9,6 km; 13,1 km/u; gem HSL 129; max HSL 145

Na een ganse dag mondelinge examens afnemen zonder pauze, was het naar huis lopen een ideale manier om het hoofd weer leeg te maken, ook al was het drie kwartier aan het regenen.

Kilometer 4 en 5 liep ik tegen de LT-hartslag (zelfs iets lager), en dat ging lekker hard: 4:20 en 4:13. Kilometer 7 deed ik het kunstje nog eens over tegen 4:22.

ZATERDAG

7u30 BIKE (woon-werk) 0:50:00; 19 km

Zaterdag was ik een wrak na een nachtje van slechts 3 uur slapen. Buiten het woonwerkverkeer, werd het een zittende en liggende dag. Maar soit, toch eindelijk nog eens op een fiets gezeten.

ZONDAG

11u BIKE 2:46:48; 74,8 km; 26,9 km/u; gem HSL 117; max HSL 154

Op zondag voelde ik me al heel wat frisser, en heb ik een solorit gedaan in de Zwalmstreek en Vlaamse Ardennen. Vooral op de hellingen niet te veel aangedrongen en alles op souplesse proberen oprijden.

Ondanks een knettergekke week toch nog bijna 10 uur kunnen trainen.

Als ik wat vooruit kijk in mijn agenda, zie ik dat het vanaf woensdag weer wat normaal wordt. Er staat zelfs een echt weekend voor de deur volgende week. Dat wordt genieten!
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten