dinsdag 16 juli 2013

bobijntje af


Aouch, dat was een harde training vandaag. Ik had het niet echt door dat ik diep in mijn reserves aan het tasten was, maar bij thuiskomst  - na een verkwikkende douche - was er maar één optie : 't zetelke in en oogskes toe.

BIKE 2:55:00; 95,5 km; 32,9 km/u; gem HSL 118; max HSL 148

Een assertieve rit in de namiddagwarmte met 3 intensieve blokken van 20 minuten. Nooit echt mezelf toegestaan om stil te vallen.

RUN 0:44:12; 9,8 km; 13,4 km/u (tempo 4:29); gem HSL 142; mx HSL 161

Na een heel snelle wissel : hit the road again!
Bedoeling was om aan race tempo te lopen, maar ik vloog, dus ik dacht : nog één keer mag het wel wat meer zijn zeker. Dat lukte, al merkte ik op het einde wel dat ik iets te weinig gedronken had onderweg. 't Was ook wel op 't heetste van de dag natuurlijk.

Voila, dat zit er weer op. Morgen nog een 3 km swim, en dan donderdagochtend een langere loop (maar wel rustiger dan vandaag).
Het komt echt wel dichterbij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten