woensdag 24 juli 2013

geeuw


Die laatste week duurt echt zeeeeeer lang. Vandaag heb ik mijn valiezen gepakt en ... uhm ... mijn valiezen gepakt. Voor de rest een korte fietstraining met 3 * 5 min tempoversnelling en een heeeel korte looptraining met 5 * 100 meter tempoversnelling.

Bij allebei alleen maar met de bedoeling om de benen wakker te houden.

9u BIKE 1:20:54; 43,25 km; 32,1 km/u; gem HSL 115; max HSL 145

21u RUN 0:29:00; 6,2 km; 12,9 km/u

Wat mij betreft mag die wedstrijd beginnen zulle.....

Wie mij wil volgen zondag, ga naar deze pagina http://www.ironman.com/triathlon/coverage/athlete-tracker.aspx#axzz2Zx43QIiR
Zondag zou je op die pagina Ironman Switzerland moeten kunnen selecteren, dan kies je mijn naam (Scheire) of mijn rugnummer (1417) en je kan al mijn tussentijden live volgen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten